اجاق گاز صفحه ای تکنوگاز مدل TTG-15958

ویژگی‌ها
نوع اجاق گاز: رو میزی
رنگ:
جنس: شیشه ای
ابعاد اجاق گاز: 51×92 cm
تعداد شعله: پنج شعله
شعله پلوپز: دارد
محل شعله پلوپز: وسط
سر شعله: ایتالیا
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
14,385,000تومان

توضیحات

اجاق گاز صفحه ای تکنوگاز مدل TTG-15958

اجاق گاز صفحه ای تکنوگاز مدل TTG-15935 مجهز به 5 شعله جدید ساباف با راندمان بالا است. شیشه استفاده شده در این مدل از اجاق گاز صفحه ای تکنوگاز، شیشه سکوریت شات (Schott) ایتالیا با ضخامت 8 میلی متر است.

باکالیت به دلیل ساختار فشرده خود در برابر حرارت و گرما و همچنین آب شدن بر اثر گرما مقاوم است و امروزه برندهای مطرح دنیا نیز از این نوع جنس برای گازهای خود بهره می‌برند.

ترموکوپل به قطعه‌ای در گاز گفته می‌شود که در هنگام خارج شدن گاز و همزمان روشن بودن شعله‌ها غیر فعال می‌باشد و به محض اینکه شعله گاز به هر دلیلی اعم از ریختن مایع، باد و … خاموش گردد ترموکوپل فعال شده.

گاز شیشه ای تکنوگاز مدل TTG-15958 دارای 5 شعله با ابعاد 92*52 سانتی متر طراحی شده است. این اجاق گاز زیبا داری یک شعله پلوپز دوال با توان حرارتی 4 کیلووات و 4 شعله متوسط با توان حرارتی 2.6 کیلووات ، راندمان حرارتی 60.9 و مصرف انرژی A+ می باشد.ابعاد برش این اجاق گاز 86*52 سانتی متر است.

قیمت گاز صفحه ای تکنوگاز مدل TTG-15958با توجه به امکاناتی نظیر ولوم کنترل دو جزیی .از نوع فلزی عایق در برابر حرارت،ترموکوپل فوق سریع toptime با عملکرد بسیار سریع برای قطع گاز در صورت نشتی ، فندک الکتریکی با سیم های ساباف ، سرشعله های سری دو ساباف از جنس آهن و چدن لعابی با قابلیت نظافت آسان،توان حرارتی بالای شعله ها، بوین شیر کوپرچی و… بسیار مقرون به صرفه و مناسب است.

از ویژگی های دیگر این گاز میتوان به . دستگیره های باکالیت ضد حرارت اشاره کرد.استفاده از این دستگیره ها با کیفیت .علاوه بر چرخش نرم را برای تنظیم درجه شعله از سوختگی انگشتان هنگام تنظیم شعله به خصوص. پس از استفاده طولانی مدت  را از بین می برد.

توضیحات تکمیلی

نوع اجاق گاز

رو میزی

رنگ

جنس

شیشه ای

ابعاد اجاق گاز

51×92 cm

تعداد شعله

پنج شعله

شعله پلوپز

دارد

محل شعله پلوپز

وسط

سر شعله

ایتالیا

نوع ولوم

باکالیت

نوع فندک

اتوماتیک

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق گاز صفحه ای تکنوگاز مدل TTG-15958
اجاق گاز صفحه ای تکنوگاز مدل TTG-15958
14,385,000تومان
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن