گاز صفحه ای آروما مدل H 140

ویژگی‌ها
رنگ: مشکی
ابعاد: 90×52 cm
ابعاد برش: 820x450mm
طول گاز: 92cm
جنس صفحه: شیشه
جنس شبکه: چدنی
نوع شیشه: سکوریت
توان حرارتی پلوپز: 3.8کیلووات
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

یکی از اصلی ترین تجهیزات در آشپزخانه، اجاق گاز است که در انواع مختلفی وجود دارد، یکی از زیباترین مدلها اجاق گاز شیشه ای است که تاثیر بسزایی در دکوراسیون آشپزخانه شما خواهد، این مدل اجاق گازها با همه ی وسایل موجود در آشپزخانه ست می شود و هیچ ناهمگونی ای در آن به وجود نمی آورد.

اگر شما هم به اجاق گاز شیشه ای علاقه دارید ولی از شکستن و یا ترک خوردن آن واهمه دارید، بهتر است تمام تصورات بد خود را برای همیشه کنار بگذارید و اجاق گاز رومیزی آروما H140 را در آشپرخانه ی خود جای دهید.

این اجاق گاز صفحه ای از شیشه ی سکوریت مشکی بسیار با کیفیت تشکیل شده است که در دمای بالای 800 درجه ساخته می شوند و به دلیل فشار زیاد در حین فرآیند تولید، مقاومت زیادی را کسب کرده اند.

همچنین اجاق گاز آروما مدل H140 از تست نشکن بودن شیشه نیز سربلند بیرون آمده است، این تست توسط کارشناسان کنترل کیفیت انجام می شود و یکی از مهم ترین دلایل برای استاندارد بودن اجاق گاز رومیزی محسوب می شود و به همین دلیل به مدت یکسال تحت پوشش بیمه ایران قرار می گیرد.

یکی از ترس های همه ی افرادی که با اجاق گاز صفحه ای سروکار دارند، ترس از خاموش شدن اجاق گاز و نشت گاز در فضاست و یا از این واهمه دارند که مبادا فرزند کوچکشان با برداشتن وسایلی آتش زا مثل فندک و کبریت، در خطر بیوفتند.

خوشبختانه در اجاق گاز زیبا آروما H140 این مشکلات به خوبی سازماندهی شده اند، در این گاز از قطعاتی مثل فندک اتوماتیک و ترموکوپل استفاده شده است که کارتان را راحت می سازد.

ترموکوپل قطعه ای کوچک به شکل فشنگ است که در کنار سرشعله قرار می گیرد و به محض خاموش شدن شعله، سرد شده و مانع از ورود جریان گاز به سرشعله می شود و از این طریق، از حوادثی وحشتناک مثل آتش سوزی و یا مسمومیت با گاز جلوگیری می کند.

قطعه ی بعدی وجود فندک اتومات بسیار با کیفیت در آن است، این فندک به صورت خودکار به ولوم های استیل آن متصل است، و به محض پیچاندنشان جرقه زده و شعله را روشن می کند.

اجاق گاز علاوه بر زیبایی و کارکرد، باید با ظاهر آشپزخانه نیز هماهنگ باشد تا نمایی دلچسب به آشپزخانه تان ببخشد.

از آنجایی که طول اجاق گاز برابر با 90 سانتی متر و عرض آن 52 سانتی متر است مناسب آشپزخانه های نسبتا بزرگ است و 4 شعله ی بزرگ و پر قدرت آن، به درد خانواده هایی پر جمعیت می خورد.

این اجاق گاز از نظر ظاهری تا حدودی مشابه با اجاق گاز h134 آروما می باشد و هر دو از سرشعله هایی کاملا ایرانی و با کیفیت استفاده می کنند که شعله های متناسب با نیاز شما را به راحت تامین می کنند.

این سرشعله ها توسط شبکه ای محافظ از چنس چدن با روکشی از لعاب نسوز پوشیده شده اند، که فضای مناسب برای قرار گیری ظروف را برای شما محیا می کند و همچنین از وارد شدن ضربه به شیشه ی آن جلوگیری می کند.

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

ابعاد

90×52 cm

ابعاد برش

820x450mm

طول گاز

92cm

جنس صفحه

شیشه

جنس شبکه

چدنی

نوع شیشه

سکوریت

توان حرارتی پلوپز

3.8کیلووات

کابل برق

دارد

فندک اتوماتیک

دارد

ترموکوپل

دارد

شعله پلوپز

دارد

محل شعله پلوپز

سمت راست

رده مصرف انرژي

A

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

گاز صفحه ای آروما مدل H 140
گاز صفحه ای آروما مدل H 140
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن