گاز صفحه ای آروما مدل H 138

ویژگی‌ها
رنگ: مشکی
ابعاد: 70×40 cm
ابعاد برش: 38×cm68
طول گاز: 70cm
جنس صفحه: شیشه
جنس شبکه: چدنی
نوع شیشه: سکوریت
توان حرارتی پلوپز: 3.8کیلووات
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

خرید اجاق گاز می تواند از مهم ترین خریدهای لوازم توکار آشپزخانه باشد زیرا اجاق گاز آشپزخانه شما همدم شماست! می دانید که حس خوب و آرامش آشپز، روی کیفیت و طعم غذایی که می پزد تاثیرگذار است؛ پس با کمال دقت و با بررسی کامل، اجاق گازتان را انتخاب کنید.

به نظر می رسد قصد دارید اجاق گاز رومیزی خریداری کنید. این گونه اجاق گازها زیبا، به روز و کم جا هستند. جنس آنها عمدتا یا استیل است و یا شیشه. در ادامه این مقاله از مزیت های اجاق گاز شیشه ای برای شما سخن خواهیم گفت. اما نکته بسیار مهم در انتخاب اجاق گاز توکار توجه به ابعاد و کاربری آن است. در آشپزخانه تان فضایی که می تواند برای نصب اجاق گاز به کار رود را مشخص و اندازه گیری کنید.

حالا باید تصمیم گیری کنید نیازهای آشپزی شما با اجاق گاز چند شعله برطرف می شود. موضوع دیگری که نباید از آن غافل شوید این است که ممکن است شما اجاق گازی با 5 یا 6 شعله بخواهید در حالی که فضای زیادی در اختیار ندارید. در این صورت پیشنهاد ما به شما اجاق گاز استاندارد آروما H138 است. برای آشنایی بیشتر با آن، مقاله را تا پایان بخوانید.

بچدن آرام پز با افزایش ارتفاع ظرف و افزایش فاصله آن از حرارت شعله، روند پخت را کند می کند. در واقع اگر برای آماده شدن غذایتان عجله ندارید این شعله برای شما مناسب است. اگر بخواهید ظروف کوچکی مانند قهوه جوش را استفاده کنید قسمت داخلی چدنی، که به آن چهار پر قهوه جوش می گویند، زیر ظرفتان قرار می گیرد و مانع کج شدن یا دمر شدن آن می شود.

اگر اجاق گازی مشابه مدل اجاق گاز مقرون به صرفه آروما H138 می خواهید که چهار شعله باشد اجاق گاز آروما H132 را ببینید.

به اجاق گاز مشکی آروما H138 نگاه کنید. چه می بینید؟ اجاق گازی شیشه ای و مشکی با سه شعله که دو شعله پلوپز دارد! شاید پیدا کردن چنین اجاق گازی چندان راحت نباشد. چرا که اجاق گاز ایمن آروما H138 فقط 70 سانتی متر طول و 40 سانتی متر عرض دارد. داشتن دو شعله وک در چنین فضایی عالی است. شما می توانید همزمان دو قابلمه یا تابه بزرگ را روی این اجاق گاز صفحه ای قرار دهید و مقدار زیادی غذا بپزید و قطعا توسط مهمان هایتان تشویق شوید! شعله سوم اجاق گاز تخت آروما H138 شعله کوچک یا قهوه جوش است.

برتری دیگر اجاق گاز 3 شعله آروما H138 نسبت به اکثر اجاق گازها، چدنیِ شعله کوچک آن هستند. شبکه چدنیِ اجاق گاز آروما مدل H138 دایره ای شکل است و به طور جداگانه ساخته شده است. قابلیتی که آروما برای به اجاق گاز زیبای H138 افزوده است تجهیز چدنی آن به آرام پز و چهار پر قهوه جوش است.

ولوم های اجاق گاز وک دار آروما H138 در جلو و در فاصله مناسبی از شعله ها قرار دارند و نه تنها داغ نمی شوند به راحتی در دسترسند. طراحی آنها نیز به نحوی است که استفاده از آنها آسان باشد.
صفحه اجاق گاز مشکی آروما H138، سکوریت یا شیشه نسوز است. این نوع شیشه در کوره تا دمای 800 درجه سانتی گراد حرارت دیده و مقاومت آن در برابر گرما تا دمای 300 درجه سانتی گراد افزایش یافته است. پشت صفحه با چند لایه عایق و برچسب با روکش آلومینیوم پوشانده شده است تا ایمنی اجاق گاز H138 آروما را بیشتر کند و مانع شکستن صفحه شیشه ای آن شود. به این ترتیب نگرانی برای شکستن رویه شیشه ای اجاق گاز ایمن آروما H138 بی مورد است.

امتیاز بزرگ اجاق گازهای شیشه ای، صیقلی بودن سطح شیشه است که باعث می شود تمیز کردن اجاق گاز سه شعله آروما H138 با یک دستمال و یک اسپری و به راحتی انجام شود.

تمامی قطعات اجاق گاز صفحه ای آروما H138، ایرانی هستند. حسن بزرگ این موضوع این است که هرگاه لازم باشد قطعه ای از اجاق گاز شما تعویض شود لازم نیست روزها درگیر باشید و از این مغازه به آن مغازه بروید.

گرید مصرف انرژی اجاق گاز ترموکوپل دار آروما H138، A است. بنابراین برای تولید مقدار مشخصی گرما، کمتر گاز مصرف می کند. پس با داشتن این اجاق گاز در مصرف گاز صرفه جویی می کنید.

نگرانی از نشت گاز دغدغه ای است که همراه لوازم گازسوز وارد خانه شما می شود. اما ترموکوپلِ فوق سریع اجاق گاز رومیزی آروما H138، ظرف 3 ثانیه جلوی نشت گاز را می گیرد و مانع گازگرفتگی، انفجار و آتش سوزی می شود. به این صورت که با روشن شدن شعله، ترموکوپل گرم می شود و بوبین را عقب نگه می دارد اما وقتی شعله به هر دلیلی خاموش شود، ترموکوپل سرد شده، بوبین آزاد می شود و در مسیر جریان گاز قرار گرفته، آن را قطع می کن

برند خارجی آروما توسط بازرگانی آرمان ثبت شده است. بازرگانی آرمان در حال حاضر به عنوان نماینده انحصاری خاورمیانه چند برند معتبر، در زمینه تجهیزات آشپزخانه فعالیت دارد. گروه صنعتی آروما موفق به دریافت گواهی نامه ثبت بین المللی در ایتالیا و اتحادیه اروپا شده است. آروما در تلاش است با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا، کالایی با کیفیت و در خور مصرف کنندگان، تولید و عرضه نماید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

ابعاد

70×40 cm

ابعاد برش

38×cm68

طول گاز

70cm

جنس صفحه

شیشه

جنس شبکه

چدنی

نوع شیشه

سکوریت

توان حرارتی پلوپز

3.8کیلووات

کابل برق

دارد

فندک اتوماتیک

دارد

ترموکوپل

دارد

شعله پلوپز

دارد (دو عدد)

محل شعله پلوپز

چپ و راست

رده مصرف انرژي

A

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

گاز صفحه ای آروما مدل H 138
گاز صفحه ای آروما مدل H 138
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن