اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل ماندانا

ویژگی‌ها
رنگ:
جنس صفحه: شیشه
محدوده سایز: 90 سانتیمتر
شعله پلوپز: دارد
محل شعله پلوپز: وسط
فندک اتوماتیک: دارد
ترموکوپل: دارد
رده مصرف انرژی: B
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

آشپزخانه یکی از مهمترین قسمت های مهم یک خانه در نظر گرفته شده است. به همین دلیل بسیاری از افراد در طراحی و پرداختن به دکور آشپزخانه، حساسیت زیادی دارند. ضمن آنکه سعی می کنند از کالاهایی با کیفیت و مدرن نیز در آن استفاده کنند.

همچنین باید توجه داشت که کیفیت و مرغوب بودن مواد اولیۀ بکار رفته در تولید یک محصول، نیز می تواند مهم تر از برند آن مورد توجه قرار بگیرد.

از این رو، در این مقاله شما با محصولی آشنا خواهید شد که علاوه بر دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد و البته با قیمت مناسب، از یک برند کاملاً معتبر و شناخته شده است.

این محصول که یکی از پرکاربردترین تجهیزات آشپزخانه ای است، گاز صفحه ای بورنیک مدل ماندانا از سری تولیدات شرکت معتبر آروما می باشد.

امروزه استفاده از اجاق گاز رومیزی، بسیار متداول شده است. دلیل این امر علاوه بر زیبایی آنها، فضای کمتری را نیز در آشپزخانه اشغال می کنند که به استفاده بهینه از بخش های دیگر آشپزخانه منجر خواهد شد.

گاز رومیزی بورنیک مدل ماندانا نیز با ابعاد 52*88 سانتی متر که با شیشه ای به رنگ مشکی و خطوطی منحنی به رنگ سفید در اطراف شعله ها، زیبایی آن دو چندان شده است، به طور قطع می تواند جلوۀ خاصی را به آشپزخانه بدهد.

همیشه خرید محصولات شیشه ای در کنار زیبایی و جذابیت های ظاهری شان، تا حدودی باعث نگرانی ما می شوند. چرا که در نحوه نگهداری و نظافت آنها باید دقت و توجه زیادی را لحاظ کنیم.

اما اگر این ویژگی در اجاق گاز صفحه ای، در نظر گرفته شده باشد که هر روز با شوک حرارتی و دمای بالا درگیر میشود، آیا میتوان از دوام و ماندگاری آن اطمینان حاصل کرد؟

بنظر می رسد طراحان و تولیدکنندگان متخصص با توجه به تکنولوژی روز، در رفع این مسئله و مشکل بسیار تلاش کرده اند.

آنها با تولید شیشه های سکوریت و مقاوم به صورت کاملاً حرفه ای، این مسئله را حل کرده اند.

جالب است بدانید استحکام سطح شیشه ای گاز رومیزی بورنیک مدل ماندانا، به درستی در برابر دمای بالای 250 درجه، مورد آزمایش قرار گرفته شده است.

این بدین معنی است که شما علاوه بر استفاده از یک محصول کاملاً لوکس و خاص، می توانید از دوام و ماندگاری آن نیز خیالی آسوده داشته باشید.

بنابراین می توانید به راحتی و بدون نگرانی به طور همزمان، از تمام توان حرارتی سرشعله های گاز توکار بورنیک مدل ماندانا بهره ببرید. منظور از توان حرارتی، اتلاف کمتر انرژی با تولید حرارت زیاد در کنار صرف زمان کمتر برای پخت و پز غذاهای متنوع می باشد.

نکته قابل توجه در سرشعله های گاز استاندارد بورنیک مدل ماندانا، علاوه بر توان حرارتی آنها، شرکت سازنده میباشد.

چطور یک اجاق گاز می تواند امنیت شما و خانواده را تامین کند؟

چه ویژگی باعث خواهد شد تا ما با خرید یک اجاق گاز، احساس آرامش و امنیت داشته باشیم؟

پاسخ این سئوالات، تنها با بکارگیری یک قطعۀ کوچک در اجاق گاز، خواهید بود.

ترموکوپل، نام قطعه ای است که شما با خرید گاز صفحه ای بورنیک مدل ماندانا، پی به کارایی و مزیت آن خواهید برد.

در حقیقت این قطعه، مانع از جریان گاز در صورت خاموشی ناگهانی سرشعله ها خواهد شد. بنابراین چنانچه به هر دلیلی، مانند جریان باد، سرریز شدن مایعات یا مواد غذایی، شعله اجاق گاز دچار خاموشی شود، جریان گاز با کمک این قطعه، قطع شده و دیگر شاهد اتفاقات ناگوار نخواهیم بود.

بهتر است بدانید، تعبیه این قطعه در کنار تمام شعله ها رخ داده است. بنابراین می توانید با آسودگی خاطر و به دور از مشکل، با روشن نمودن هر کدام از 5 شعله گاز استاندارد بورنیک مدل ماندانا، نهایت لذت را از آشپزی کردن ببرید.

ضمن آنکه فندک بکار رفته در این اجاق گاز نیز کاملاً اتوماتیک و البته ضد الکتریسته می باشد، که می تواند در کسری از ثانیه باعث روشن شدن سرشعله ها شود.

توضیحات تکمیلی

رنگ

جنس صفحه

شیشه

محدوده سایز

90 سانتیمتر

شعله پلوپز

دارد

محل شعله پلوپز

وسط

فندک اتوماتیک

دارد

ترموکوپل

دارد

رده مصرف انرژی

B

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل ماندانا
اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل ماندانا
ناموجود
- +
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن