اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل سارینا

ویژگی‌ها
رنگ:
جنس صفحه: شیشه
محدوده سایز: 90 سانتیمتر
شعله پلوپز: دارد
محل شعله پلوپز: قسمت راست
فندک اتوماتیک: دارد
ترموکوپل: دارد
رده مصرف انرژی: B
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

زیبایی و کارایی که شما در گاز توکار بورنیک مدل سارینا، با آن آشنا خواهید شد باعث خواهد شد تا هرچه سریع و در اولین فرصت نسبت به خرید آن اقدام کنید.

شرکت آروما با تولید محصولات متعدد و باکیفیت با نام برند تجاری بورنیک، به خوبی توانسته است، رضایت مشتریان را در خصوص نحوه کارکرد و کارآیی محصولات تولید شده، جلب نماید.

این بار با طراحی گاز رومیزی بورنیک مدل سارینا، به شکلی بسیار ارزنده تر، به برتری برند آروما پرداخته است.

برای آنکه شما نیز از مزایای بیشتر اجاق گاز آروما، آگاه شوید، بهتر است برای مطالعه مطالب این مقاله، وقت مناسبی را در نظر بگیرید تا در نهایت خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

از جنس صفحه شیشه ای گاز 5 شعله بورنیک مدل سارینا، تا قطعات اصلی این اجاق گاز که از تولیدات شرکت خوشنام و معتبری بنام آریاتک هستند، با شما سخن خواهیم گفت. ضمن آنکه شما با نکات فنی این اجاق گاز آشنا می شوید، در کنار آن، متوجه فاکتورهای مهم خرید یک اجاق گاز مناسب نیز خواهید شد.

آیا تا به حال شاهد خاموش شدن ناگهانی سرشعله های اجاق گاز شده اید؟ به طور قطع بلافاصله پس از مشاهده این اتفاق به سراغ بازکردن درب و پنجره های محیط خانه یا آشپزخانه رفته اید.

چرا که همه ما می دانیم با انتشار بوی گاز در فضای خانه اتفاقات ناگواری ممکن است رخ بدهد.

اما بنظر شما در اجاق گازها یا وسایل گازسوز استاندارد امروزی، این خطر همچنان نگران کننده است؟

بهتر است بدانید که تمام شرکتهایی که زیر نظر سازمان استاندارد فعالیت می کنند، موظفند که تمام اصول ایمنی و استانداردسازی را در تولیدات خود به خوبی لحاظ کرده، تا در پایان بتوانند محصولشان را به بازار تقاضا عرضه بنمایند.

بنابراین شرکت بزرگ و صنعتی آروما که دارای مدارک استاندارد داخلی و بین المللی است، نیز از این امر مستثنی نبوده است.

قطعه ای که ایمنی یک اجاق گاز را می تواند به خوبی تامین کند، ترموکوپل فوق سریع می باشد.

این قطعه که با تعبیه در گاز شیشه ای بورنیک مدل سارینا، باعث انسداد جریان گاز در صورت خاموشی ناگهانی خواهد شد، می تواند نقش مهم خود را در جلوگیری از انتشار گاز مونوکسیدکربن به خوبی ایفا کند.

مواردی که ممکن است باعث خاموشی ناگهانی اجاق گاز شوند، شامل سرریزشدن موادغذایی یا جریان باد خواهد بود. اما از سوی دیگر نیز ممکن است بدون اطلاع و آگاهی شما، گاهی اوقات گاز شهری نیز قطع گردد، که با وجود ترموکوپل نگران نشت گاز در این شرایط نخواهید شد.

در این قسمت به طور جداگانه به مزایای دیگری از گاز بورنیک مدل سارینا می پردازیم:

1-جنس شیشه بکار رفته در اجاق گاز صفحه ای، از نوع سکوریت می باشد. در حقیقت این نوع شیشه به دلیل اینکه مقاومت زیادی را در برابر حرارتی معادل 300 درجه سانتیگراد دارد، می تواند باعث دوام و ماندگاری بیشتر اجاق گاز در طول سالها استفاده باشد. بنابراین اگر حتی شما تمام شعله ها را همزمان روشن کنید، هیچ آسیبی اجاق گاز را تهدید نخواهد کرد.

2- توان حرارتی بالا در سرشعله های گاز رومیزی بورنیک مدل سارینا، یکی از مزیت های این اجاق گاز به شمار میرود. در واقع این ویژگی باعث خواهد شد تا شما با صرف گاز کمتر، از حرارت بیشتری در سرشعله ها بهره ببرید و از پختن غذاهای مورد علاقه تان لذت ببرید.

3- برای آنکه بتوانید در کمترین زمان و در چند ثانیه سرشعله ها را روشن کنید، کافی است ولوم کنترلهای آلومینیومی گاز بورنیک مدل سارینا را چرخانده و با فعال کردن فندک اتومات این اجاق گاز، از روشن شدن اجاق گاز بهره ببرید.

4-شکل ظاهری شبکه چدنی بکار رفته در این اجاق گاز نسبت به اجاق گازهای دیگر، کمی متفاوت است و به نوعی باعث زیباتر دیده شدن گاز توکار بورنیک مدل سارینا شده است. اما از سوی دیگر با قرار دادن این شبکه ها، در حقیقت از تماس مستقیم سرشلعه ها با ظروف جلوگیری به عمل می آید و هم به نوعی با توزیع یکسان حرارت زیر ظروف به عنوان یک ارتفاع دهندۀ کارآمد، کارایی خواهد داشت.

5-نکته قابل توجه دیگر در خصوص شعله های اجاق گاز بورنیک مدل سارینا، شعله پلوپز آن است که به صورت دوال یا دوحالته عمل می کند، یعنی شما می توانید قسمت داخلی سرشعله و هم قسمت خارجی آن را با یک ولوم کنترل، تنظیم و روشن کنید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

جنس صفحه

شیشه

محدوده سایز

90 سانتیمتر

شعله پلوپز

دارد

محل شعله پلوپز

قسمت راست

فندک اتوماتیک

دارد

ترموکوپل

دارد

رده مصرف انرژی

B

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل سارینا
اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل سارینا
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن