اجاق گاز رومیزی اخوان مدل V7S

ویژگی‌ها
رنگ: شیشه آینه ایی
جنس صفحه: شیشه
تعداد شعله ها: پنج شعله
شعله برقی: ندارد
طول: 86cm
عرض: 51cm
راندمان احتراق: 25 درصد بالاتر از استاندارد
قابل نصب روی کابینت عرض 50: ندارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

شرکت معتبر اخوان جم از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی درکشور می‌باشد. این شرکت با تولید محصولات مدرن و متنوع در مدل‌های مختلف، توانسته است موفقیت‌های زیادی را در جلب رضایت و تامین بازار محصولات خانگی در طول سالیان سال را کسب کند. از محصولات موفق و پرفروش این شرکت می‌توان به اجاق گازهای تولید شده اشاره کرد. یکی از اجاق گازهای مورد استقبال این شرکت اجاق گاز شیشه‌ای مدل V7S اخوان از سری مدل‌های ونوس است. ویژگی برتر این گازها در توان حرارتی است که 25 درصد بالاتر از مقدار استاندارد شعله های دیگر گازها می باشد. و در نتیجه مصرف انرژی کمتر، پخت سریع غذا با تولید گرمای زیاد را همراه خواهد داشت.

ما به شما قول می‌دهند که پس از پایان این مقاله تصمیم شما در خصوص خرید اجاق گاز 5 شعله مدل V7S قطعی و براساس آگاهی، صورت خواهد گرفت.

شاید برای شما پیش آمده است که برای طبخ یا پخت و پز غذا زمان زیادی را صرف کرده باشید. حتی ممکن است گاهی از استشمام بوی گاز آزرده شده و این امر لذت آشپزی کردن را در شما کم کرده است. از طرفی پخت غذاهای متنوع و مدرن برای شما به دلیل استفاده از اجاق گاز آشپزخانه با توان حرارتی پایین، لذت بخش نباشد. برای اینکه با تمام این مشکلات خداحافظی کنید لطفاً به نکات فنی که در ادامه خواهیم گفت، دقت کنید و در خرید گاز صفحه ای لحاظ کنید.

بارزترین ویژگی‌ اجاق گاز 5 شعلهV7S اخوان استفاده از سرشعله‌های ایتالیایی SABAF با توان حرارتی بالا برای انجام پخت و پز می‌باشد که این امر باعث مصرف کمتر گاز و ایجاد گرمای بیشتر در هنگام طبخ غذا خواهد شد. سری ونوس گازهای اخوان نسبت به گازهای سری G این شرکت 25 درصد بالاتر از راندمان حرارتی گازهای استاندارد بوده و از میزان آلایندگی محیط آشپزخانه توسط گازهای سمی مونوکسیدکربن کاسته است.

لذت طبخ غذا در کمترین زمان و با بهترین کیفیت از مزایا مهمی است که اجاق گاز شیشه‌ای اخوان V7S برای شما به ارمغان آورده است.

ضمناً بهتر است بگوییم که در گاز توکار V7S اخوان، از شبکه های چدنی مجزا برای حفاظت از سرشعله ها استفاده شده است. شبکه های چدنی باعث خواهند شد تا سرشعله ها در برابر فشار و وزن ناشی از ظروف محافظت شده و همچنین به تنظیم ارتفاع ظروف از سرشعله های گاز توکار کمک خواهند کرد.

همه شما به خوبی می‌دانید که ترموکوپل یکی از قطعات مهم در کالاهای گاز سوز می‌باشد. چرا که استفاده از این قطعه مانع از نشت و گسترش گاز در فضا خواهد شد. ایمنی محیط نیز با این ویژگی حفظ می شود.

گاهی پیش آمده که شما سرگرم کاری بودید ناگهان مواد غذایی موجود روی گاز سرریز شده و روی سرشعله ها ریخته اند و این امر باعث خاموشی ناخواسته گاز شما گردیده است.

تصور کنید اگر در این شرایط ترموکوپل در گاز بکار برده نشود، چه اتفاقاتی ممکن است روی دهد!!

اجاق گازهای صفحه‌ای اخوان V7S برای اطمینان بخشیدن به خریداران و تامین آسایش آنها هنگام استفاده از گاز شیشه ای مدل V7S از ترموکوپل‌های تاپ تایم در طراحی خود استفاده کرده اند. همچنین به شما این نوید را می دهند که از وجود گازهای سمی در صورت خاموشی ناگهانی مانند سرریزی مواد غذایی یا جریان هوا جلوگیری کرده و مانع از نشت گاز خواهند شد. جالب است بدانید که این ترموکوپل ها با ویژگی Top Time یا فوق سریع می توانند تنها در مدت 3 ثانیه ترموکوپل را بدون نشت گاز فعال کنند تا شما با خیالی آسوده به طبخ غذا یا ترک محیط آشپزخانه بپردازید.

همچنین علاوه بر دوام صفحۀ گاز ویژگی ضد لک بودن این سری از گازهای شیشه‌ای اخوان مدل V7S نیز حائز اهمیت بوده و این نوید را به خریدار می‌دهند که در کمال اطمینان خاطر برای سالیان سال می‌توانند به راحتی از گاز توکار V7S اخوان بهره کافی را ببرند.

توضیحات تکمیلی

رنگ

شیشه آینه ایی

جنس صفحه

شیشه

تعداد شعله ها

پنج شعله

شعله برقی

ندارد

طول

86cm

عرض

51cm

راندمان احتراق

25 درصد بالاتر از استاندارد

قابل نصب روی کابینت عرض 50

ندارد

قفل و بست شعله پخش کن

ندارد

خاصیت ضد لک

ندارد

خاصیت ضد خش

ندارد

کنترل تاچ اسکرین

ندارد

جای ولوم

تخت

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق گاز رومیزی اخوان مدل V7S
اجاق گاز رومیزی اخوان مدل V7S
ناموجود
- +
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن