اجاق گاز رومیزی اخوان مدل V20-B

ویژگی‌ها
رنگ: مشکی مات
جنس صفحه: شیشه
تعداد شعله ها: پنج شعله
شعله برقی: ندارد
طول: 86cm
عرض: 51cm
راندمان احتراق: 25 درصد بالاتر از استاندارد
قابل نصب روی کابینت عرض 50: ندارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

خرید کالاهای اساسی مانند اجاق گاز، باید براساس آگاهی و شناخت کافی محصول موردنظر صورت بگیرد. به این خاطر که، در طول سالها استفاده از اجاق گاز، استفاده از آن برای ما خوشایند و راضی کننده باشد. اغلب اجاق گازهای عرضه شده در بازار به صورت مبله یا رومیزی می باشند که البته در حال حاضر و باتوجه به نوع طراحی و دکوراسیون
آشپزخانه ها خرید گاز رومیزی یا صفحه ای بسیار رایج شده است.

شرکتهای مختلف داخلی و خارجی در تولید این نمونه از اجاق گازها با توجه به تکنولوژی های روز، موفق عمل کرده اند. یکی از بهترین و معروفترین شرکتهای داخلی که در حوزه تولیدات تجهیزات آشپزخانه ای در ایران موفق بوده است، شرکت معتبر اخوان با قدمتی دیرینه می باشد. این شرکت محصولاتی چون هود، سینک، فر و اجاق گاز را در انواع طرحها و مدلهای مختلف طراحی و تولید کرده است.

اجاق گازهای تولیدی این شرکت در انواع مختلف تولید و عرضه می شود، اما گاز صفحه ای اخوان مدل V20-b، یکی از نمونه تولیدات پرفروش این شرکت می باشد. اجاق گازی زیبا و باکیفیت که در ادامه ، در خصوص تک تک ویژگی ها و مزایای آن به طور کامل و مفصل با شما سخن خواهیم گفت.

به طور حتم هنگامی که با وسایل گازسوزی مانند اجاق گاز در طول روز سر و کار دارید، با مشکلاتی همچون قطعی گاز شهری یا سرریز شدن غذا و مایعات روبرو می شوید که در صورت عدم حضور در آشپزخانه، ممکن است به طور دقیق متوجه خاموشی شعله ها نشوید. در شرایطی که گاز صفحه ای، دارای قطعات ایمن و استاندارد نباشد، مطمئنا با نشتی گاز مواجه خواهید شد که در ادامۀ این نشتی، خطراتی نیز دامن گیر جان و مال شما خواهد شد.

برای رهایی از چنین اتفاقات ناگواری و داشتن خیالی آسوده هنگام استفاده از اجاق گاز، بهتر است از بکار بردن ترموکوپل فوق سریع در اجاق گاز موردنظر اطمینان داشته باشیم. به این دلیل که ترموکوپل به عنوان قطعه ای هوشمند در صورت بروز خاموشی ناگهانی شعله ها، مانع از عبور جریان گاز خواهد شد و در نتیجه شما متوجه نشتی گاز نمی شوید.

این قطعه در گاز استاندارد اخوان مدل V20-b نیز به درستی و با دقت مورد استفاده قرار گرفته تا مشتریان در امنیت کامل از آشپزی در آشپزخانه شان لذت ببرند.

البته لازم به ذکر است که شبکه های چدنی بکار رفته در گاز توکار مدل V20-b اخوان نیز با ایجاد فاصله و ارتفاع مناسب بین ظروف و شعله ها، مانع از ایجاد فشار بر سطح شعله و خفگی مشعل خواهند شد.

سرشعله های مورد استفاده در گاز صفحه ای اخوان مدل V20-b از نمونه تولیدات شرکت ساباف ایتالیا می باشد. سرشعله هایی که با تولید حرارت بالا و مصرف انرژی گاز کمتر، مدت زمان آشپزی شما را کاهش داده و از اتلاف انرژی زیاد برای طبخ و پخت غذاهای موردعلاقه تان جلوگیری خواهد کرد. بسیاری از آشپزان حرفه ای و کسانی که در طول روز، زمان زیادی را صرف آشپزی می کنند، استفاده کردن از چنین شعله هایی که دارای توان حرارتی بالا هستند را لذت بخش می دانند. در اجاق گازهای تولیدی اخوان، استفاده از چنین سرشعله هایی بسیار رایج است، به طور مثال در گاز اخوان مدل V20 شما می توانید موارد مشابه را مقایسه کنید.

صفحه شیشه ای مقاوم و ضد ضربۀ گاز رومیزی اخوان مدل V20-b غیرقابل چشم پوشی است. علاوه بر اینکه زیبایی صفحه این اجاق گاز تا حدودی مربوط به مشکی بودن رنگ شیشه می باشد، اما از سوی دیگر براق بودن و مستحکم بودن بافت شیشۀ بکار رفته نیز کاملا مورد توجه است. شیشۀ بکار رفته در این اجاق گاز از نمونه شیشه های سکوریت می باشد که در حال حاضر تولیدکنندگان صنعتی برای تولید محصولات خود از آن بهره می برند. مزیت مهم این شیشه ها مقاومتشان در برابر حرارت بالای 250 درجه سانتیگراد است.در نتیجه شما هرگز تغییر شکلی در نمای ظاهری گاز توکار مدل V20-b اخوان با ابعاد 50*86 سانتی متر، نخواهید دید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی مات

جنس صفحه

شیشه

تعداد شعله ها

پنج شعله

شعله برقی

ندارد

طول

86cm

عرض

51cm

راندمان احتراق

25 درصد بالاتر از استاندارد

قابل نصب روی کابینت عرض 50

ندارد

قفل و بست شعله پخش کن

ندارد

خاصیت ضد لک

ندارد

خاصیت ضد خش

ندارد

کنترل تاچ اسکرین

ندارد

جای ولوم

تخت

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق گاز رومیزی اخوان مدل V20-B
اجاق گاز رومیزی اخوان مدل V20-B
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن