اجاق گاز رومیزی اخوان مدل G31-HE

ویژگی‌ها
رنگ: مشکی
جنس صفحه: شیشه
تعداد شعله ها: سه شعله
شعله برقی: ندارد
Diag: 50cm
راندمان احتراق: معمولی
قابل نصب روی کابینت عرض 50: ندارد
قفل و بست شعله پخش کن: ندارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

بدون شک شما نیز با ما هم عقیده هستید که اولین چیزی که در خرید گاز رومیزی جلب توجه می کند، جنس صفحه آن است. به طور کلی جنس صفحه اجاق گاز رومیزی از نوع شیشه، استیل و شیشه و استیل می باشد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. البته جنس صفحه از منظری دیگر نیز قابل توجه است و آن ظاهر زیبایی است که به آشپزخانه شما می بخشد، پس باید اجاق گاز انتخابی شما با دکوراسیون آشپزخانه‌تان و وسایل موجود در آن همخوانی داشته باشد. از طرفی دیگر انتخاب نوع جنس صفحه اجاق گاز صفحه ای به میزان استفاده شما از آن و همچنین سلیقه شما بستگی دارد. جنس صفحه گاز رومیزی اخوان مدل G31 از نوع شیشه می باشد.
مدل های اجاق گاز شیشه ای به معنای واقعی زیبا هستند و اگر با سلیقه و فضا نیز هماهنگی داشته باشند، مانند جواهری در آشپزخانه شما می درخشند. از قدیم گفته اند: هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد. منظورمان این است که مدلهای شیشه ای اجاق گاز به مراقبت بیشتری نیاز داشته و به نوعی می توان گفت که زود لک می گیرند. اما اگر پس از هر بار پختن غذا اجاق گاز رومیزی را تمیز کنید، همیشه درخشندگی اولیه خود را حفظ خواهند کرد. همچنین عموما تولید کنندگان برای مدل های شیشه ای از نوعی شیشه مخصوص که نشکن می باشد، استفاده می کنند. این شیشه ها در برابر حرارت بالای گاز بسیار مقاوم بوده و نیازی نیست در مورد ترک خوردن آن نگران باشید. صفحه اجاق گاز G31 از نوع شیشه سکوریت نشکن مقاوم به حرارت ساخته شده است.

یکی از مواردی که در خرید گاز رومیزی از اهمیت بالایی برخوردار است، تعداد شعله های آن می‌باشد. مدل های مختلف گاز رومیزی به صورت ، تک شعله دو، سه، چهار ، پنج و شش شعله در بازار وجود دارند. بهتر است با توجه به تعداد اعضای خانواده و نیز میزان مصرف خود و فضایی که برای نصب گاز رومیزی در نظر گرفته اید، تعداد شعله آن را انتخاب کنید. از طرفی هر چه تعداد شعله ها بیشتر باشد، قیمت گاز رومیزی بیشتر بوده و بایستی بودجه بیشتری برای آن اختصاص دهید. گاز رومیزی اخوان مدل G31 دارای 3 شعله می باشد.

یکی از مهم ترین قطعات اجاق گاز، سرشعله آن می باشد. بهتر است اجاق گازی خریداری کنید که سرشعله های باکیفیتی داشته باشد. اما چرا سر شعله اینقدر اهمیت دارد؟ یکی از کاربردهای مهم سر شعله تنظیم یکنواخت حرارت است. علاوه بر آن می توان گفت که سرشعله باکیفیت به کاهش مصرف گاز نیز کمک می کند. در واقع امروزه تولیدکنندگان در محصولات خود از سرشعله ای استفاده می کنند که راندمان حرارتی بالایی داشته باشد.اجاق گاز اخوان مدل G31 از سرشعله های SABAF بهره میبرد و شکل آن بصورت دایره ای میباشد.

یکی از مواردی که در کاهش مصرف انرژی و همچنین افزایش راندمان حرارتی تأثیر بسزایی دارد، طراحی مناسب و استفاده از سر شعله مرغوب می‌باشد. امروزه تولید کنندگان برای افزایش کیفیت محصولات خود از سر شعله‌های SABAF استفاده می‌کنند. کشور ایتالیا از قطب‌های مهم در صنعت اجاق گاز است. شرکت ساباف که در سال 1949 در کشور ایتالیا تأسیس‌شده، از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان قطعات لوازم پخت و پز خانگی در جهان می‌باشد. خوب است بدانید که برترین برندهای تولیدکننده اجاق گاز در دنیا، قطعات اصلی اجاق‌گازهای خود را از این شرکت تامین می‌کنند. این شرکت تمرکز خود را بر روی نوآوری و ایمنی قرار داده است. سر شعله‌های SABAF از توان حرارتی بسیار بالایی برخوردار بوده و بازده بالایی در حدود 66 درصد دارند. بازده بالای این مشعل باعث کاهش مصرف انرژی آن شده و از نظر مصرف انرژی در گرید A قرار می‌گیرد.

شاید این صحنه برایتان آشنا بنظر برسد! در اجاق گاز های قدیمی بعد از مدتی که از گاز استفاده می‌کردید شبکه آن دفرمه شده و از حالت طبیعی خود خارج میشد. اما وضعیت در شبکه های چدنی کاملا متفاوت است. به دلیل مقاومت بالای چدن در برابر حرارت، شبکه های چدنی نمی‌سوزند. جنس شبکه گاز رومیزی اخوان مدل G31 نیز از چدن است و طراحی آن به شکل ستاره ای میباشد. چدنی بودن شبکه ها بدان معنی بوده که تحمل قرار گیری ظروف بزرگ بر روی آن وجود دارد. بنابراین شما بدون اینکه مشکلی برایتان پیش بیاید قادر خواهید بود که آشپزی کنید. همچنین ویژگی دیگری که شبکه های چدنی دارند این است که به هیچ عنوان دفرمه نشده و شکل ظاهری اولیه خود را حفظ می‌کند.

می دانیم که ایمنی لوازم خانگی بر هر چیزی اولویت دارد. شاید شنیده باشید که در برخی از خانه ها افراد به دلیل سهل انگاری و باز گذاشتن گاز دچار حادثه شده اند. از این رو تولید کنندگان برای جلوگیری از وقوع این حوادث از وسیله ای به نام ترموکوپل استفاده می کنند. مدل هایی از اجاق گاز که دارای ترموکوپل هستند ، شما را از خطر نشت گاز ایمن نگه می دارند. برای مثال فرض کنید غذایی روی اجاق گاز قرار دارد و به هر دلیلی غذایتان سَر می رود که باعث خاموش شدن شعله می‌شود. در این حالت ترموکوپل به طور اتوماتیک جریان گاز را قطع می کند و مانع از انتشار گاز در فضای محیط میشود. همچنین ترموکوپل در زمانی که شعله به هر دلیل دیگری نیز خاموش شود کاربرد مشابهی دارد. این اجاق گاز مجهز به ترموکوپل تاپ تایم یا فوق سریع میباشد.

نام ترموکوپل Top Time نشان دهنده نحوه عملکرد آن میباشد. چرا که این نوع ترموکوپل نسبت به زمان بسیار حساس میباشد و میتواند به محض روشن شدن شعله راه گاز را باز کند و به محض خاموش شدن شعله راه گاز را ببندد. این سرعت در عملکرد باعث میشود تا کارکرد اجاق گاز در امنیت و اطمینان بالاتری انجام پذیرد.

انسان همواره به دنبال راحتی و آسایش بوده و هر کاری می کند تا به آن برسد. دیگر زمانی که اجاق گاز را با کبریت و یا فندک دستی روشن می کردید، خیلی وقت است که گذشته!. امروزه تولید کنندگان جهت راحتی هر چه بیشترِ ما محصولات خود را به فندک های اتوماتیک مجهز می کنند. امروزه بیشتر مدل های اجاق گاز رومیزی دارای فندک اتوماتیک بوده بدین صورت که با چرخاندن ولوم گاز، بطور همزمان گاز از مجرا های کنار شعله به خارج منتشر شده و فندک نیز شروع به جرقه زدن میکند و باعث روشن شدن شعله اجاق گاز میشود. لازم به ذکر است که اجاق گاز رومیزی اخوان مدل G31 مجهز به فندک اتوماتیک میباشد.

کارکرد اصلی ولوم گاز صفحه ای تنظیم میزان شعله گاز میباشد. ولوم های گاز رومیزی اخوان مدل G31 از نوع سربی نسوز می باشند. ویژگی خاصی که ولوم های سربی دارند این است که در برابر حرارت مقاومت خوبی داشته و نمی سوزند.

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

جنس صفحه

شیشه

تعداد شعله ها

سه شعله

شعله برقی

ندارد

Diag

50cm

راندمان احتراق

معمولی

قابل نصب روی کابینت عرض 50

ندارد

قفل و بست شعله پخش کن

ندارد

خاصیت ضد لک

ندارد

خاصیت ضد خش

ندارد

کنترل تاچ اسکرین

ندارد

جای ولوم

تخت

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق گاز رومیزی اخوان مدل G31-HE
اجاق گاز رومیزی اخوان مدل G31-HE
ناموجود
- +
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن