آون توستر وگاترونیکس مدل VE-74

ویژگی‌ها
رنگ:
ابعاد: 58×38 سانتی متر
ظرفیت: 50 لیتر
عمق: 34
مدار فرمان: مکانیکی
توان مصرفی: 1700 وات
چراغ داخلی: دارد
قابلیت تنظیم حرارت: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

آون توستر وگاترونیکس مدل VE-74 دارای قابلیت کانوکشن است، این قابلیت کمک می‌کند تا در حین پخت مواد غذایی، تمامی قسمت‌ها به‌صورت یکنواخت پخته شود و همچنین قسمت‌های بیرونی مواد غذایی برشته‌تر و یا دچار سوختگی نشوند.

آون توستر وگاتی مدل VE 74 تایمر برای پخت انواع مواد غذایی با درجه حرارت موردنیاز دارد که شما را در پخت هرچه بهتر و حرفه‌ای‌تر مواد کمک می‌کند. زمان‌سنج این آون توستر تا حداکثر یک ساعت قابل تنظیم می‌باشد.

این آون توستر 50 لیتری شما را به پختن و سرخ کردن مواد غذایی برای تعداد نفرات زیادی مجاز می سازد و سرعت عمل شما را در آشپزی چند برابر افزایش می دهد و در کمترین زمان ممکن فرایند پخت را برای شما انجام می دهد.

 

آون توستر وگاترونیکس مدل VE-74

 

حداکثر دما در این آون توستر 250 درجه سانتی گراد و دمای قابل تنظیم بین 100 الی 250 درجه است که به راحتی با استفاده از ولووم های چرخشی روی بدنه دستگاه قابل تنظیم می باشد.

سیستم جوجه گردان  و کانوکشن نیز از مهم ترین ویژگی ها در آون توستر می باشد که با استفاده از سیخ جوجه گردان این دستگاه آون توستر، فرایند پختن جوجه های سالم را به راحتی امکان پذیر کرده است که با خرید آن می توانید آشپزی آسان و خوشمزه را تجربه نمایید.

از جمله دیگر ویژگی هایی که آون توستر وگاترونیکس مدل VE-74 از آن بهره مند است، صفحه نمایش LED می باشد. برخورداری از لامپ داخلی در کنار سینی پخت و جوجه گردان مواردی است که باید به ویژگی های این محصول اضافه شود. قابل ذکر است که آون توستر وگاترونیکس مدل VE-74 از تایمر نیز بهره مند می باشد.

در ارتباط با طراحی آون توستر وگاترونیکس مدل VE-74 کمپانی وگاترونیکس عملکرد بسیار خارق العاده ای داشته است. رنگ نقره ای این محصول در کنار ساختار بسیار ظریف آن سبب شده است تا کاربران به شدت شیفته ی این محصول شوند. علاوه بر آن باید گفت که رابط کاربری آون توستر وگاترونیکس نیز به شدت جذاب می باشد.

 

توضیحات تکمیلی

رنگ

ابعاد

58×38 سانتی متر

ظرفیت

50 لیتر

عمق

34

مدار فرمان

مکانیکی

توان مصرفی

1700 وات

چراغ داخلی

دارد

قابلیت تنظیم حرارت

دارد

صفحه نمایشگر

دارد

جوجه گردان

دارد

کانوکشن

دارد

گرید مصرف انرژی

A

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

آون توستر وگاترونیکس مدل VE-74
آون توستر وگاترونیکس مدل VE-74
ناموجود
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن